Translate

piątek, 28 listopada 2014

Mikołajkowy prezent dla Mati.

Co można dać 2,5 letniej dziewczynce, która zadowala się rozrzucaniem na dowolnej, dostępnej przestrzeni wszystkiego co podejdzie jej pod rękę. Bawi się to fakt, ale zawsze odbywa się to w otaczającym ją, łagodnie to nazywając, nieładzie. Postanowiłam więc, że dostanie coś większego, co nie rozkłada się na części pierwsze i nie dołoży się do ogólnie panującego rozgardiaszu. Najbardziej podoba mi się myśl o zakupie kuchenki lub toaletki. Moja mała jest zainteresowana czynnościami kuchenno-jadalnianymi, no i jest zdecydowanie podekscytowana kosmetyczkami naszych gości rodzaju żeńskiego. Uwielbia zaglądać do torebek i jeśli się jej uda dobiera się do kosmetyczki. Nie wiem skąd wie jak czego i do czego używać. Ja maluję się rzadko, więc tym bardziej widzę, że toaletka jej się przyda. Wyrośnie mi mała próżna panna? Nie, o to jakoś się nie martwię, wiem natomiast, że dobrze jest, gdy dziecko nie jest na bakier z wszystkimi aktywnościami higieniczno-kosmetycznymi, a mała kobietka, cóż tym bardziej.


 www.essentiallymom


 A Smokey Grey Ballerina Tutu Party Dress For Baby Girls & Toddlers



alpine world 

 Artsy-Handmade-Cute-Flower-Girl-Dresses-oliviakatecouture

cute-playhouse-for-girls www.happygabby

innovative-simple-kid-indoor-play-house

hopper ball

hamster-hideout

 mamas-papas-bobbin-cord-rocking-horse