Translate

niedziela, 21 grudnia 2014

Wanna żeliwna, akt II.

Jest, wreszcie dojechała. A raczej Marek z Michałem przywieźli ja do domu, mocno się przedtem nadźwigawszy. Nota bene, Michał nie może uwierzyć, że kupiłam za 5 stów, osiemdziesięcioletnią wannę. Nie omieszkał powiedzieć, że przydałoby mu się tych 5 stów na nowy blat do longboarda, bo stary jakoby nie spełnia wymogów bezpieczeństwa. Wie, na co zwracam najbaczniejszą uwagę, cwaniak, nic z tego. No, ale wróćmy do wanny. Udało mi się przechwycić egzemplarz ze starej huty - Kamienna, z pięknymi, wykrzywionymi nóżkami. Teraz tylko opalić starą farbę, pomalować z zewnątrz, nałożyć emalię i można brać pierwszą rozkoszną kąpiel. Cudowne jest to jej wyprofilowanie. Oczywiście przymierzyłam się już do niej, to nic że stoi w ogrodzie. Siedzi się w niej jak w najwygodniejszym fotelu. Plecy dzięki wyprofilowaniu nie zapadają się w toń, mają podparcie. Jest duża, nóżki można wyciągnąć. Niezbyt głęboka i jeszcze raz podkreślę, że dzięki wyprofilowaniu, mam nadzieję nie zużywać hektolitrów wody. Jestem uszczęśliwiona! Teraz myślę nad kolorem farby, wcześniej chciałam, żeby była czarna, teraz myślę o pale blue, takim gołębim niebieskim, albo o seledynowym.

Oto moja leciwa ślicznotka, nawet teraz jest piękna, co będzie później, dość łatwo jest mi sobie wyobrazić:





pinterest 

 Bold-Black-and-White-Design-Bathroom-www.faburous

38-Fantastic-Practical-Attic-Bathroom-Design-Ideas-With-green-and-white-bathtub-and-walls-and-toilet-and-sink-design

 Amazing-design-bathtub-refinishing-kit

www.ordinarybathroom.blogspot

traditional-bathtubs penhaglion, www.houzz

claw-foot-tubs-bathroom-design-vintage-style-www.lushome

Bathtub_www.homeanawaywithlisa

Bathroom-decoration-Top-15-home-décor-ideas-www.interiordecoration

etsy

Give-your-bathroom-a-truly-vintage-makeover-with-the-painted-clawfoot-bathtub www.decoist

Rimini-Cast-Iron-Bath www.uniformdesign

Painted-Cast-Iron-Clawfoot-Tubs-And-Utility-Sinks-Add-Old-Fashioned-Charm-And-A-Nice-Pop-Of-Color

kellyteasley www.gesignsponge

jennings_www.flodeau

Interior-Design-Romantic-Bathroom-Green-Bathtub-And-Big-Mirror-www.guatacrazynight