Translate

niedziela, 29 marca 2015

Korzonki przed świętami.

Bajer. Niczego nie idzie zrobić. Plecy bolą przy każdym ruchu a i w bezruchu nie jest błogo. Akurat teraz, przed świętami. Leżę trzeci dzień a każdy patrzy na mnie jak na wyjątkowego blagiera. Moi mężczyźni nie są przyzwyczajeni do usługiwania i to się musi zmienić, muszą zacząć zauważać potrzeby innych, bo do tej pory, myśleli głównie o sobie. A przecież wydawało mi się, że skoro widzą matkę opiekującą się chorą babcią, jedną i drugą, wcześniej prababcią, nimi samymi gdy istnieje potrzeba, malutką siostrzyczką, to naturalnie uczą się empatii w stosunku do innych ludzi. Tymczasem coś tak czuję zrozumieli opacznie, że ta empatia dotyczy jedynie kobiet. Cóż pewne jest, że jeżeli to się nie zmieni, przyszłe synowe, jeżeli takowe się pojawią, będą mogły mieć do mnie uzasadnione pretensje.
Tak więc leżę sobie i myślę ile chciałam zrobić. Zastanawiam się czy podołam zakupom, sprzątaniu, gotowaniu i dumam co będzie jeśli nie? Chciałam udekorować dom na biało-różowo świeżymi stokrotkami....

 6b67cfad0370e09b409621b62cad4b69 pinterest

 bellis perennis www.beau-papier.blogspot

 3cd5bdc79f9c63227d877b52e9ddcefb pinterest

floradania

 bellis www.heikescharmann.wordpress

 aliexpress

 Bellis-perennis-Tasso-Mix-Biennial www.skyseeds

 etsy


 www.funny-pictures.picphotos

 www.stupidgardenplants

 www.weheartit

 www.polartcenter

 blog_BunnyHunt www.butchartgarden

 ff0dbc045f5baf9758996eb716a09d2e pinterest

depositphotos_34988633-Easter-still-life-with-pink-daisies-and-willow-branches

floral-wreath-girdle-of-flowers-daisy-gnseblmchen-kranz-blumenkranz www.alamy

www.abstract.desktopnexus

english daisy

SB Bellis Perennis www.ambiente

floradania

 www.robertharding

 www.helenphillips.blogspot

 Bellis perennis www.divasabddaisies

 Vintage tea cup favour www.sandrasflowerstudio.blogspot