Translate

środa, 22 kwietnia 2015

Rajstopy - raj stopy.

Może jestem tępa, ale ten raj odkryłam właśnie w tej chwili. Wcześniej nigdy nie zastanawiałam się nad etymologią tego wyrazu. Nigdy mi się ten raj nie skojarzył, nie wierzę. W temacie rajstop ogłaszam powrót wzorków i firankowych wytłaczanek. Wszystko to w antracytach, grafitach i czerni, w matowej odsłonie tych barw, przynajmniej w większości propozycji. Mam małą torbę podróżną wypełnioną rajstopami, nie wiem po co, ale i tak co roku wzbogacam kolekcję o dwie, trzy nowe pary. Kupuję najczęściej w TKMaxxie.

 denim-dress-and-striped-legwear-calzedonia-ss

 falke ss 2015 www.creationslingerie

 www.crescala, item m6 spring 2015

 01-novelty-legwear-trend-council

 hanes-hosiery-silk-reflection www.blog.apparelsearch

 Wolford www.lingerietalk

 www.refinery29



 Wolford www.thelingeriejournal






 7caa7ee7b7ba45e1a5bf0a0929f50097 pinterest

butterfly-patterned-transparent-stockings-calzedonia-ss

JA-Tights www.aubadgirl

wolford, www.amienswebstore

www.unternemen.falke

www.unternemen.falke.jpg

chanel_cruise_ad_campaign_advertising_spring_summer_2015

francesco scognamiglio ss 2015

Spring-Legwear_Gerbe_Collant_Estampe www.lingeiretalk

www.creationslingerie

 emily-didonato-models-the-new-calzedonia-pantyhose-campaign-ss2015

 www.whomyouknow