Translate

poniedziałek, 11 maja 2015

Co robić, gdy rower zdechł?

Cóż, mój definitywnie zakończył żywot. Pomyślałam, że wystawię go przed domem w charakterze stojaka na doniczki. Poszperałam w internecie i okazuje się, że zwłoki mojej Julii mogą zostać wykorzystane ne wiele innych sposobów. Ja pozostanę przy kwiatkach, nie mam sumienia Julii ćwiartować, ale pomysły są warte upowszechnienia, więc je niniejszym cytuję:

 upcycle-fetish-wall-mounted-bike-trophies www.2014interior

 bold american design www.tamrynkirby.blogspot

d4c12aa90c91e3df2d41311e41513349 pinterest


 www.timesunion

 diy-crafts-from-bike-wheels www.2014interior

 pinterest

 bathroom-design-01-benjamin-bullins www.theluxuryspot

 bicycle trellis www.inspirationgreen

 bike-chairs-beach www.calfinder

 pinterest

diy-decoration-dieas-bicycle-wheel-www.decohomeart

 bikes-on-wall www.lushlee

bike-rack www.decorhacks

recycled-bicycles-in-interior-design-www.furnishburnish

www.blog.eleanorsnyc

 planting-happiness-diy-2013-old-bike-wheels-www.plantinghappinessblog.wordpress

 Impressive-Pendant-Lamps-Design-Ideas-By-The-Bike-Designrulz www.neonebu

 e3d812c9cee30693d3424288345bb5b3 pinterest

 re-cycle-coffee-table www.goodshomedesign

f4ab4a4ee2ac31e19bb22c8521d97f86 pinterest

recyclerb mirrors, www.kiwigardens

recycled-bike-wheel-mirrors www.erdalteam.blogspot

www.briarpatchprim.wordpress

www.create.typepad

www.minimalisti

 upcycled-bike-seat www.cyclecentre.wordpress

www.lushome

 www.cavania.blogspot

www.kendallandco

 www.singletrackworld

www.ecofriend

www.stealmag

www.naturalnasprawa.blox

www.naturallivingmag

bike-parts-furniture www.bikepartsusa