Translate

poniedziałek, 12 października 2015

Pierwszy przymrozek strącił dynie.

I zważył dalie, i liście funkii. Szkoda, bo ogród tak malowniczo się prezentował. Moje dynie pnące się po płocie od strony wejścia wyglądały nieprawdopodobnie. Ogromne pomarańczowe banie zwisały dwa metry nad ziemią. Muszę się pochwalić, że jacyś fotografowie z gazety (nie zapytałam jakiej) fotografowali moje dyniowisko. I głupio mi, że sama tego nie zrobiłam, czekałam aż będą jaskrawo pomarańczowe a gdy to nastąpiło przyszedł pierwszy przymrozek z zważył liście, i mój płot wyglądał już mało zjawiskowo. Ale dynie nadal wisiały, malwy osiągnęły trzymetrową wysokość, słoneczniki ponad trzy metry a różowe dalie rozrosły się tak, że stworzyły gęste zarośla, no i dzisiejsza noc je zabiła. Cóż, znów jest robota w ogrodzie, muszę wykopać bulwy dalii a z dynii zamierzam, inspirując się (czytaj - zrzynając bezczelnie) poniższym zdjęciem, wykonać takie trzy sympatyczne sówki i karmnik dla ptaków a może jeszcze bałwana, bo pamiętajmy dynia wcale nie musi szczerzyć kłów.

 www.zoepink

 pumpkin bird feeder

 8a1604c43020ae421298042b869ff50f pinterest

cat_pumpkin_offering__by_spotty_bee

how-make-decorations-pumpkin-vases-www.lushome

 www.daytondailynews

Use-Hardware-to-Decorate-_LCI_Fall2011_Web_Flower_Paint_Stencil_Pumpkin www.lowes

www.brit.jpg

halloween-crafts-diy-pumpkins-decoupage www.countryliving

chrome_hearts_MakeaPumpkinTowerletterscouldsayholidaycraftsampdecor_www.chromeheartswholesale

Labrador-Pumpkin www.meredithperdue

pumpkin-cat-craft-x www.crafthubs

 pumpkin_decorating www.mollymoocrafts

www.blisstree

 41149-Sad-Cat-And-Sad-Pumpkin www.lovethispic

 CLX-Pumpkin-Decor-fireplace www.sawyhousekeeping

 Fall-Leaves www.teachpreschool

lollipop-pumpkin www.shawnrabideauevents.blogspot

 romantic-dining-table-decoration-with-small-pumpkins-inside-lantern www.stealmag

 amazon

 Flowerpumpkin www.lilyshop

 tumblr_md2o7mLCKZ1rj2m1lo2_1280

 www.brit


small pumpkin decorations

www.blogs.disney

www.tracyjeanmills.blogspot