Translate

sobota, 16 kwietnia 2016

Deszczyk pada, rośnie trawa.

Zastanawiałam się na najtańszą dekoracją wiosenną i wyszło mi dość niespodziewanie, że najmniej nas kosztować będzie trawa. Do tej pory nigdy nie myślałam o trawie jako elemencie dekorującym salon lub jadalnię, ale okazało się, że nie znaczy to, że brakuje w internecie inspiracji w tymże temacie. Ludzie już na to wpadli a efekt ich myśli jest interesujący i zachęcający. Soczyste zielone kępy nadają się szczególnie do wnętrz minimalistycznych, ale pasują także do tych etnicznych, wiejskich, czy barwnie cygańskich. Pewnie gorzej będzie wyglądała trawiasta dekoracja, gdy umeblowaliśmy salon w BRW albo w Bodziu, ale może się mylę. Cóż, jedno jest pewne, kot bez wątpienia będzie wdzięczny, niezależnie od sposobu ekspozycji, sąsiadki zaś mogą naszej wizji nie zrozumieć i szybciutko w świat pójdzie wiadomość o naszej niepoczytalności. To mnie akurat specjalnie nie martwi, natomiast zastanawia mnie bardziej fakt, czy lepiej kosić taki domowy trawniczek, (w sensie ścinać), czy wymieniać na nowy?

 www,mylistoflists

 951c0d557160e1599873cbd5e9837bda pinterest

grass-roof www.technovelgy

 fake-grass-carpet

 www.this next

www.desinrulz

fresh-wheatgrass-decor-ideas-to-try-in-spring-www.digsdigs

Grass-Table_www.disovermore

www.bizbash

www.familiacorrales.blogspot

grass-carpet www.fake-grass

Green-Grass-Closeup-Wall-Mural-for-Modern-Living-Room-www.muralmate

www.cfabbridesigns

www.lapetitefleurmn

 stylish-spring-table-settings-www.digsdigs

 www.design.ecuad

 www.thepolysh

Grass-Living-Room_large www.cgarchitect