Translate

wtorek, 17 stycznia 2017

Basen w stawie...

Ujął mnie taki pomysł. Przed moim domem- marzeniem jest staw, naturalny, obrośnięty trzciną, pokryty rzęsą. Od razu się napaliłam na przystosowanie go dla potrzeb ludzi, nie tylko kaczek, jak to dotąd się toczyło. Marzyła mię kąpiel w ekologicznym, naturalnym i na dodatek osobistym akwenie. Niestety mąż jednym zdaniem rozwiał te mrzonki zaprzątające moją głowę - "ten staw to przydomowa oczyszczalnia ścieków, moja droga"... tak więc pomysł kąpania się we własnym stawie spłynął raz na zawsze....ale fotografie, w których szukałam inspiracji i natchnienia pozostały, więc zebrałam je tutaj:

BIOTOP-Swimming-Teich-_-Ellicar-Süd-Yorkshire-_-Großbritannien.jpg




 Natural-Swimming-Pool-Ecological



 pond-with-lady-bathing

 Natural-Swimming-Pools-Aka-Swimming-Ponds-LaurieFlower


 Eva-Wagnerova-swimming-pool-Trnka-1-lawn-gardenista


 Backyard swimming pond and  natural pool design www.gardeningdirect


 www.ecohome

 www.fermcreekdesign

 www.inhabitat

 www.swimmingpondcompany

 www.thetelegraph

 www.thetelegraph.jpg


 www.organicpools