Translate

wtorek, 21 maja 2013

Letnie uczesanie - kucyk, kitka, koński ogon.

Ja nie mam latem problemu z włosami, bo od urodzenia Mikołaja, noszę krótkie. Współczuję jednak dziewczynom, posiadaczkom długich do pasa włosów braku inwencji, fantazji, wyobraźni, albo zaniku pewności siebie. Wszystkie koleżanki mojego starszego syna, więc dziewczyny już niczego sobie, wyglądają tak samo. Jest ich w klasie coś około dwunastu i nie odróżnisz jednej od drugiej. Już kiedyś użyłam tego porównania, ale najlepiej mi pasuje to, że wyglądają jak grupa topielic. Bo oczywiście długie włosy to jedno, trzeba je jeszcze koniecznie wyprostować, i spuścić specyficznie po obu stronach twarzy, konieczny jest do tego prosty przedziałek po środku czaszki, efekt jest do prawdy dziwny.
Tymczasem mają takie możliwości, że mogłyby zachwycać codziennie innym uczesaniem. Używać tych hodowanych wytrwale, przez całe lata włosów jako płaszczyny do eksponowania ozdób, biżuterii, dodatków. Co pozwoliłoby, wypracować .w krótkim czasie własny styl i look. Wiem jednak, że w wieku szesnastu lat, trendy odgrywają ważną rolę i do ekspozycji własnego ja dojdzie być może za jakiś czas. Jeżeli już jednak masz swoich ....dzieścia lat i masz to szczęście, że Twoje włosy osiągają odpowiednie długości, chociaż wypróbuj kilka splotów, może nawet nie zdajesz sobie sprawy, że rewelacyjnie Ci w jakimś uczesaniu.






Beyonce


 Brigitte Bardot

Beyonce

Beyonce


 Jennifer Lopez



Salma Hayek


 Angelina Jolie
Jennifer  Aniston


Kim Kardashian


Scarlet Johansson



 Joanna Liszowska



Iza Miko

Monica Bellucci

modelka Donny Karan