Translate

środa, 11 września 2013

Opaska na oko - przedmiot pożądania?. Jason Christopher Peters.

Wczoraj mój młodszy syn otarł sobie na w-f'ie powiekę prawego oka. Wygląda jednak okropnie, mniej więcej tak jakby mu ktoś tę powiekę zerwał. Próbowałam kupić w aptece opatrunek na oko, jakiś gotowy, (skoro są opatrunki na wszystkie rodzaje odcisków i haluksów,)żeby zgrabnie wyglądał. Bo, gdy sama próbowałam to jakoś okryć (i przy okazji unieruchmić powiekę, bo otwieranie oka go razi) wyglądał jak po dużo poważniejszym wypadku. Nie chciałabym po prostu, żeby straszył ludzi w szkole i żeby opatrunek mu pomógł a nie przeszkadzał.
Stąd wziął się temat kolejnego postu - przepaska na oko - taka jak u Daryl Hannah w Kill Bill.


O dziwo okazało się, że robi teraz za dość modny w świecie celebrytów gadżet. Byłam w szoku, tuszują tym podbite oczy, czy to na prawdę ekscentryczna ozdoba i rodzaj biżuterii? Podpisują to nawet "Sexy"!
























Heidi Klum







a oto twórca zamieszania wokół eye patch - Jason Christopher Peters:



a chciałam tylko kupić coś takiego: