Translate

wtorek, 13 stycznia 2015

Złote Globy - subiektywny ranking strojów.

Muszę powiedzieć, że mam problem z naszą Agatą Trzebuchowską. Rozczarowała mnie trochę ta jej sukienka pensjonarki i takież balerinki, o rozwichrzonej fryzurce nie będę już nawet wspominać. Ogólny look kojarzy się bardzo z Taylor Swift, ale niestety brakuje tu dopracowania. Szkoda, bo tak cudowna dziewczyna mogła tam świecić najjaśniej, tymczasem jej przekora zepchnęła ją gdzieś tam hen, hen na sam koniuszek. W zasadzie rozumiem, że nie każda  nas musi męczyć nogi szpilami i stąd ten problem, rozumiem, że popchnęła ją do do tych balerinek wrodzona przekora, ale czy naprawdę dobrze się w nich czuła (no i po co te rajstopy). Wyobrażam sobie, że ja czułabym się fatalnie wśród tych wszystkich div, pośród wron wolałabym krakać jak i one, chyba tchórz ze mnie. Sukienka, ze wszech miar urocza np na popołudniowe przyjęcie, ale jako kreacja na czerwonym dywanie wydaje mi się przede wszystkim zbyt obfita w ramionach, kolor trochę przytłaczający dla lekkiej, powiedziałabym kociakowatej, trzpiotkowatej urody pani Agaty (przy okazji żadna tam nie ma takich kości policzkowych). Najgorsza jednak i tak była fryzura, nie pomysł na fryzurę, ale niedokładność w jej wykonaniu. Wkurzają mnie te rozwichrzone kłaczki po bokach. Jestem zła, bo ciężko sknocić stylizację pracując z takim wdzięcznym materiałem jak osoba odtwórczyni filmowej Idy, chyba, że na czerwonym dywanie zamierzała odstawić Kopciuszka po północy, w takim razie, w dychę.

ffn-rij-golden-globes-set Agata Trzebuchowska "Ida"

paweł pawlikowski i agata trzebuchowska www.imbd

 72nd-annual-golden-globe-awards-arrivals-www.news.moviefone

Niestety także na płaszczyźnie mody Leviatan wygrał  Idą, oto w diorze i zwykłej kitce na głowie Elena Lyadova, niby nic wielkiego a jednak coś:

 elena-lyadova-in-dior-leviathan-photocall-2014-cannes-film-festival www.thefashion-court
LeviathanCastCannes2014_article_story_large elena lyadova

Najbardziej podoba mi się ogólny wygląd Katie Holmes i Emmy Stone, zajęły ramię w ramię moje pierwsze miejsce:
katie-holmes,-golden-globes-2015,-getty_www.elleuk
Katie-Holmes-at-Golden-Globe-Awards-2015 www.fabmansion


emma-stone-5-golden-globes-2015 www.elforolatino
67755c10-9a3b-11e4-816f-e3f06255120a_Emma-Stone-Golden-Globes-2015-from-behind
1421086442_golden-globes-beauty-emma www.usmagazine

moje drugie miejsce należy do felicity jones:


Felicity-Jones-2015-Golden-Globe-Awards-Red-Carpet-Fashion-Dior-Couture-Tom-Lorenzo-Sit
felicity-jones-globes-12jan15-01 www.laineygossip
Felicity-Jones-2015-Golden-Globe-Awards-Red-Carpet-Fashion-Dior-Couture-Tom-Lorenzo-Site

trzecia lokata należy do Anny Kendrick:


2015-golden-globes-anna kendrick www.time
 kendrick-globes-12jan15-07 www.laineygossip
anna-kendricks-golden-globes-2015-hairstyle www.kdramastars
anna-kendrick-2015-golden-globes-www.justjared

czwórka to Sophie Hunter, przynajmniej według mnie:


sophie hunter www.express
benedict-cumberbatch-fiancee-sophie-hunter-golden-globes-2015-04 www.justjared

i piąte miejsce dla bardzo karnawałowej Dakoty Jonson, reszta moim zdaniem zupełnie powtarzalna, albo dziwna wręcz (patrz Keira Knightly):


dakota-johnson-golden-globes-2015 www.vogue
dakotajohnson www.celebrity-gossip
Dakota-Johnson-Golden-Globes-2015 www.popsugar