Translate

poniedziałek, 2 lutego 2015

Jutro białe, białe włosy...

Słowa piosenki z "Klanu" co rusz grają sobie w moim uchu wewnętrznym, gdy spoglądam sobie w lustro. Już raz postanowiłam rozjaśnić włosy i postanowienia wprowadziłam w życie, ale nie udało mi się przyzwyczaić do własnego odbicia w lustrze i powróciłam do ciemnej henny. Niestety w moim wieku farbowanko należy powtarzać przynajmniej raz w miesiącu, inaczej białe jak u gołąbka odrosty wychodzą na światło dzienne. Jasnych włosów nie trzeba pewnie zbyt często koloryzować, bo siwe odrosty są zdecydowanie mniej rzucające się w oczy. Cóż, poruszając się w tę stronę, należy stwierdzić, że idealna dla mnie byłaby czuprynka Sii, ale skoro nie zniosłam na głowie jasnego orzecha, nie ma co myśleć o platynie. Szkoda, bo na innych kobietach taki kolor-niekolor bardzo mi się podoba.

 www.whydidthavetobesnapes

 59412eb47ed1a3507b8e36c71a5bc2c8 pinterest

140310-ep30-hannah-blonde-wig-1024 www.slate

www.barbiebeauties.wordpress

 edgy bob

ee94b54b44fe36efc309c4353a112209 pinterest

 Icy_greyish_blonde_with_sharp_bob_hairstyle_with_long_bangs www.womensbeautylife

julianne-hough-shorter-dyed-hair-www.perezhilton

Cute-Short-White-Bob-Hairstyles www.hairstyleshelp


fado by Mariza

 e0642318e7904a27a8a6051457e183ac pinterest

 Julianne-Hough-Short-Haircut-2014 www.prettydesigns

 Platinum www.maximumfx

 on-a-boat-with-linda-tol-www.lovelybylucy

 sasha luss

 Style-Hostess-Editorial-Elle-Poland-January-2014-Platinum-Candy-Hair-www.stylehostess.blogspot

 trench www.liketheyogurt

 trench www.liketheyogurt

 ombre_bob_black_and_white

mariza
mariza


 ef553e883d09827441900e052a116ae9 pinterest

 www.ellebangs.wordpress

 www.sofeminine

 .hairfinder

 ebay


 short-blond-bob-hairstyle www.hairstylesol

 White-Blonde-Straight-Bob www.beautyshorthair

 3150-abbey-lee-kershaw-by-hanneli-mustaparta-www.nittygrittynow

 brittmarenhaircolour www.shoppcbonline

 www.lovethispic

 Cute-Short-Haircuts-2014

 dogal-gorunumlu-sac-modelleri-www.bakimlikadin

 www.moviespictures