Translate

poniedziałek, 16 marca 2015

Wróżka, czy rybak czyli szklana kula.

Jestem zauroczona stylem marynistycznym. I nie zwracam specjalnie uwagi na to, że mieszkam trzysta kilometrów od morza i żadne tam coastal living nie wchodzi w grę. Otaczam się muszlami, kamieniami, kawałkami wypolerowanego przez morze drewna. Rozrzucam to w ogrodzie i wydaje mi się, że takie naturalne ozdoby są dużo bardziej akceptowalne niż bajeranckie lampy solarne, betonowe grille i pasiaste namioty. Ostatnio poszłam dalej i w drzwiach wejściowych zainstalowałam bulaj. Wspominałam już, że w oknie łazienki stoi żaglowiec. Choruję na prawdziwy kosz plażowy, w końcu przyciągnę go z tego Czacza. A potem urządzę sobie kawałek prawdziwej plaży z nadmorskim piaskiem (chociaż tak naprawdę wolę betonowe płyty, zadziwiające, ale nie znoszę piachu w każdym otworze ciała i materii, po co myślę więc o plaży przy domu). Teraz nadszedł jednak czas na pływaki do sieci rybackich. Zastosuję je na niebieskich i butelkowo zielonych kulach, ale problem w tym, że nie mam tych kul właśnie. Gorzej nie mam bladego pojęcia skąd je wziąć, mogły by to być choćby kuliste butelki. W Czaczu nie znalazłam, ale też pojechaliśmy tam wczoraj zbyt późno i większość hangarów była już zamknięta. Oczywiście jeśli forsa nie grałaby roli kupiłabym kilka kul w galerii i basta, ale forsa odgrywa dużą rolę, więc pozostają mi aukcje.

 Coastal-Vintage-glass-floats-in-netting sallyleebythesea

 cheers

 hydrangeas

 lobster

 agardening-gazing_globes www.news.nationalpost

 amazon

 beach garden  www.completely-coastal

 ef4c4ae65a6ed1a133cf86c18d448d3f pinterest

etsy

etsy

gazing-ball www.gardenwalkgardentalk


Large_glass_floats-www.commons.wikipedia

smart-ideas-open-space-dining-room-with-glass-ball-chandeliers-for-welcoming-summer-season-decorating-living-room-furniture-ideas-for-small-spaces

www.shop.zentrada

www.followpics

Recycled-Glass-12cm-Ball-with-Rope-www.freedomfurniture

mediterranean-holiday-decorations, nautical knotted rope border www.funny-pictures.picphotos

glass-float-lt-blue-www.save-on-crafts

etsy

flickr

 sallyleebythesea

 sean_after1 www.designsponge

 sean_after1 www.designsponge

 sallyleebythesea

mbasic.facebook

 Glass-Floats www.distantlandsimporters

marbled jewelry

nautical garden decor www.completely-coastal

www.airbnb

www.ourboathouse

knotty-bubbles-by-lindsey-adelman-studio www.andreamaulden.wordpress

New-Arrival-crystal-goldfish-bowl-hydroponics-vase-Hanging-glass-ball-decorative-garden-vase-Dia10cm-Opening

seashell garden decor www.completely-coastal

www.designyourway

 inthegardenofpyj.wordpress

clippings.gardenweb

Kathryn J LeMaster_Karen E Segrave_Bollen Bath

mdina mbasic.facebook

Sarah-Marie Interior Designs dining room

www.examiner


pinterest

kitching breakfast room

gardenimagedesign.blogspot

www.ourboathouse.jpg

lincolncity_glasspost www.beachconnection