Translate

środa, 27 lipca 2016

Łapacz snów.

Zupełnie nieświadomie, moja szwagierka przestrzegając mnie przed łapaczem dusz, przypomniała mi o łapaczu snów. Kiedyś uwielbiałam etniczne ozdoby i nosiłam łapacza na szyi. Teraz zapragnęłam stworzyć własnego łapacza i zawiesić przy wejściu do sypialni. Nie cierpię co prawda na nocne koszmary, ale co mi szkodzi, przezorny zawsze ubezpieczony. A tak poważnie, taki łapacz to po prostu piękna rzecz, pod warunkiem, że misternie wykonana, najlepiej przez zakochanego w rękodziele człowieka (bo chińskich bubli wokół w bród).

79-7-dream-catcher-project-ideas-tutorials www.hative

 7812d0bcc94c8f7c93d24368db0c6e6e

 Ali-Cayne-NYC-townhouse-home-Greenwich-Village-bedroom-dreamcatcher www.glitterinc

 Barna-Nemethi-dreamcatcher www.featherofme

 beautiful-boy-couple-cute-dreamcatcher-Favim.com-

 bed-candles-christmas-cozy-dreamcatcher-Favim www.stopprocratinatingapp

 dormify_naturallife_dreamcatcher_lifestyle

 dorothy dream crosbody bag by nicole lee

 dream-catchers www.foodcomablog

 Dreamcatcher-inspired-objects-in-real-life-lifepopper-fun-stuff-www.lifepopper

 dream-catcher-hollow-feather-ring-womens

 dreamcatcher-a-fashion-illustration-vanessa-may-dolphin-transparent.png www.fineartamerica

 ladies-leather-watch-dream-catcher-wind-chimes

 dream-catcher-tutorial-by-the-red-thread www.we-are-scout

Giant-dreamcatcher



sheane grimes dreamcatcher www.zanelem.blogspot

Reformation-Dreamcatcher

makers-dream-catcher www.stepoutbuffalo

tumblr_n998gqb3q31rqgjnfo1_500

tumblr_nsbmewk8bc1u9nlh0o1_1280

tumblr_o1jbbsXRWT1qbqciho1_500

Vanessa-Hudgens-Festival-Hair-2016 www.purplebeetle

www.acatastrophewaitress.wordpress

wanelo

vintage-dream-catcher-design www.ideamcatchers

vanessa-hudgens-www.stylenews.people

www.makersmarket

www.goodreads

www.cuded.jpe

 www.theblockshop

 www.thewanderlustsoul

 www.wellandgood

 www.thisismarilyn

www.cuded

www.readygypsetgo