Translate

czwartek, 28 lipca 2016

Stołowa biżuteria - cukierniczka.

Kim trzeba być, żeby zakochać się w cukiernicy. Odkąd ją zobaczyłam (ją, czyli ślicznotkę z kolekcji Pip Royal) zaprząta moje konsumpcjonistyczne myśli. Bezmiernie to głupie. Że płytkie, już nie wspominam. Ale chciałabym sobie sprawić taką patchworkową cukierniczkę, kosztuje średnio drogo, bo jakieś 60-70 złotych, w sumie niedużo, ale gdy człowiek uświadomi sobie, że cukierniczek w domu mnóstwo a herbaty nie słodzi żaden z domowników, cały bezsens tego zakupu jawi się w pełnej krasie. No cóż, pięknie by wyglądała na stoliku kawowym. No i żeby było wiadomo o czym mowa - oto i moje wymarzone cudeńko:
później, przy okazji zainteresowania tematem cukiernic, przeszukałam internet i znalazłam jeszcze wiele takich, które zapierają dech w, przynajmniej w moich, piersiach:

pip studio 

 0007244_m-royal-storage-canister-multi-colour www.pipstudio

 cerdew www.replacements

 pip

 pip-studio-royal-white-sugar-bowl www.recipe

 www.modcloth


 www.pipstudio

 pip-studio-sugar-bowl

 Paul-Cardew-Design-Alice-in-Wonderland-Covered

 Handmade-ceramic-tea-caddy-lotus-canopic-jars-kitchen-tools-Coffee-pot-Sugar-Bowl-Seasoning-cans-1000ml

 cardew

 1butterfly-parade-sugar-bowl christian lacroix www.amara



cardew.jpg



mackenzie

 PiP-Studio-Chinese-Garden-Sugar-Bowl

PiP-Studio-Chinese-Garden-Sugar-Bowl

pip www.tabletips

www.mackenzie-childs

pip-studio-royal-pip-storage-jar-sma www.amara

pip www.bellandblue

melody-rose-dragonflies-sugar-bowl-www.amara

6.-lisbeth-dahl-bowie-zalando www.myself

 original_pip-studio-storage-jar www.andreaapplesandpears.blogspot